مقالات آموزشی آرایشی لگراند

راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید لوازم آرایشی

خرید محصولات آرایشی را میتوان به عنوان یکی از جذاب ترین خرید ها برای خانم ها عنوان کرد. استفاده از لوازم آرایشی به دلیل اینکه موجب زیبایی هرچه بیشتر خانم ها می شود در نتیجه خرید آن نیز بسیار خوش آیند و دلپذیر است.

اما در هنگام خرید باید نکاتی را رعایت کرد تا علاوه بر محافظت از پوست، بتوانیم زیبایی صورت را نیز مهیا سازیم. یک خرید با دقت می تواند برای ما پوستی شاداب و سالم به همراه داشته باشد. هدف ما از این مقاله ارائه نکات مهم و فنی در هنگام خرید محصولات آرایشی است تا بتوانید با خیال راحت یک خرید رضایت بخش را تجربه نمایید.

ما در کنار شما هستیم تا یک آرایش حرفه ای را تجربه کنید!

خرید مطمئن لوازم آرایشی

1. مواد اولیه لوازم آرایشی

محصولات  آرایشی یکی از ملزومات پرکاربرد برای خانم هاست و با توجه به حجم بالای مصرف این لوازم در ایران ، باید در انتخاب و خرید لوازم آرایشی دقت لازم را داشته باشیم. به عبارتی می توان گفت که لوازم آرایشی جزئی از زندگی روزمره خانم هاست در نتیجه استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت می تواند تا حدود زیادی سلامت پوست و زیبایی شما را تضمین نماید.

متریال ساخت مهم ترین قسمت لوازم آرایشی است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه داشته باشید. زیرا هر اندازه کیفیت این محصولات بالاتر بوده و استاندارد باشد در نتیجه محافظت خوبی از پوست شما بعمل آورده و در دراز مدت موجب شادابی پوست شما می شوند.

اما استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب ممکن است باعث ایجاد ضررهای جبران ناپذیری همچون حساسیت های پوستی ، سوزش و خشکی پوست ، پوسته پوسته شدن، ایجاد لک و غیره در صورت گردد.  در هنگام خرید حتی الامکان متریال لوازم آرایشی را از فروشنده جویا شوید. برای مثال وجود آلفا هیدروکسی اسید در لوازم آرایشی برای پوست های حساس مناسب نیست و می بایست از استفاده لوازم آرایشی حاوی این ماده خودداری نمایید.

نمونه بارز شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی که محصولات خود را در بالاترین درجه کیفی تولید و عرضه میکند شرکت آرایشی لگراند است. تمامی محصولات این شرکت استاندارد بوده و مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو کسب نموده است. محصولاتی که با تضمین کیفیت و اصالت محصول عرضه و بفروش می رسند. شما می توانید محصولات این شرکت را تا سال ها و با خیال راحت استفاده نمایید و زیبایی خود را به رخ همگان بکشید.

2. کیفیت لوازم آرایشی

ماندگاری دومین فاکتور مهم در خرید لوازم آرایشی است. ماندگاری خوب یک محصول آرایشی می تواند تا ساعت ها خیال شما را از ریکاوری آرایشی و یا آرایش مجدد راحت نماید. بخصوص در محیط کار و مهمانی ها که نیازمند صرف وقت است.

ماندگار و مواد اولیه دو عامل واسته به هم هستند. به عبارتی هر اندازه ساختار و ترکیبات لوازم آرایشی از مواد با کیفیت باشد علاوه بر اینکه جلوه ای بیشتر به آرایشی شما می دهد، ماندگاری بالاتری نیز خواهد داشت. یک مثال عالی از ماندگاری را میتوانید در رژ لب جامد لگراند مشاهده کنید که بیش از 12 ساعت میتواند بروی لبهای شما باقی مانده و زیبایی شما را حفظ نماید.

ماندگاری لوازم آرایشی

از جمله نکات بسیار مهم در هنگام خرید و استفاده از لوازم آرایشی است.

3. استاندارد بودن لوازم آرایشی

وجود تائیدیه از سازمان غذا و دارو و همچنین نشان سیب سلامت میتواند استاندارد بودن محصولات آرایشی را به شما نشان دهند. محصولاتی که توسط پزشکان و آزمایشگاه های این نهاد ها تست و آزمایش می شوند می توانند تضمین کننده سلامت پوست شما باشند. تست بارکد توسط مشتریان نیز میتواند یکی از موارد بررسی صحت و سلامت لوازم آرایشی باشد.

بنابراین قبل از تصمیم به خرید لوازم آرایشی حتما یک مطالعه کوچک در مورد شرکت تولید کننده آن لوازم در اینترنت داشته باشید. درهنگام خرید نیز برای کنترل و اطمینان از اصالت محصول به مشخصات روی بسته بندی لوازم آرایشی شامل اسم تولید کننده ، نوع نوشتار اسم شرکت ، شرکت واردکننده ، بارکد وغیره توجه کنید.

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید لوازم آرایشی کمتر مورد توجه قرار میگیرد تاریخ انقضای محصول است. زیرا محصولات تاریخ گذشته به دلیل اینکه کیفیت خود را از دست داده اند می توانند برای پوست مضر باشد.

4. برند لوازم آرایشی

قیمت ارزان یک محصول آرایشی می تواند به دلیل کیفیت پایین متریال و مواد تشکیل دهنده آن باشد. برای کلیه محصولاتی که با پوست و زیبایی ارتباط مستقیم دارند سعی کنین به جای محصولات ارزان و بی کیفیت و تخفیف دار ، محصولاتی از برند های معتبر با سابقه خوب استفاده نمایید تا علاوه بر لذت استفاده از کیفیت بالا ، سلامت پوست خود را تامین نمایید.

این شرکت ها از موادی استفاده میکنند که برای پوست بی خطر بوده و همیشه محصولات آن تحت کنترل و بررسی سازمان های نظارتی و بهداشتی قرار می گیرد. در نتیجه آسیبی به پوست وارد نمی کند.

شرکت آرایشی لگراند یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید و فروش لوازم آرایشی با کیفیت است که با سابقه ای ده ساله و بیش از 300 نمایندگی در سراسر کشور ، توانسته است محبوبیت بالایی را در بین مشتریان خوش سلیقه خود پیدا نماید.

5. شناخت پوست

شناخت نوع و رنگ پوست یکی از نکات بسیار مهم است که در هنگام خرید لوازم آرایشی میتواند به عنوان یک ابزار کمکی در کنار شما باشد. موارد بسیار زیادی وجود داشته است یک محصول آرایشی در عین حالی که برای یک فرد مناسب بوده است همان محصول برای فردی دیگر مشکلات مختلفی همچون ست نشدن با رنگ پوست ، حساسیت و غیره به همراه داشته است.

به عنوان مثال : افرادی که پوست چرب دارند بهتر است از محصولات بدون چربی استفاده نمایند. یا کسانی که پوست خشک دارند بهتر است از لوازمی استفاده کنند که آبرسان و مرطوب کننده باشد.

شناخت نوع پوست در خرید محصولات آرایشی همچون کرم پودر و پنکیک ها که پایه آرایش بوده و مستقیماً با پوست در ارتباط است از اهمیت بالایی برخوردار است.

6. توضیحات فروشندگان لوازم آرایشی

اگر قصد خرید حضوری لوازم آرایشی را دارید میتوانید از توضیحات فروشندگان نیز استفاده نمایید. فروشندگان در نتیجه تجربه فروش و شناخت محصولات آرایشی ، میتوانند به عنوان یک مشاور خوب ، شما را در خرید لوازم آرایشی راهنمایی نمایند. میتوانید در مورد تفاوت برند های آرایشی ، کیفیت محصولات و حتی تاثیر رنگ کرم ها بر پوست خود از آن ها سوال بپرسید.

شرکت آرایشی لگراند در جهت راحتی مشتریان خود ، سیستم چت آنلاین واتس آپ ، پشتیبانی تلفنی و دایرکت اینستا گرام لگراند را راه اندازی کرده است تا شما مشتریان محترم تمامی سوالات مربوط جهت خرید لوازم آرایشی را از ما بپرسید. ما به عنوان یک دوست خوب در کنار شما هستیم تا هر روز بیشتر از دیروز زیباتر دیده شوید.

7. نظرات مشتریان

مطالعه نظرات مشتریان و افرادی که قبلاً از محصولات آرایشی استفاده کرده اند نیز میتواند در هنگام خرید لوازم آرایشی بسیار مثمر ثمر باشد. بخصوص استفاده از پیج اینستاگرامی و بخش نظرات سایت هایی که لوازم آرایشی می فروشند نیز میتواند هم در شناخت برند لوازم آرایشی و هم در کیفیت و تاثیر این موارد بر پوست تاثیر داشته باشد. وقتی نظرات مثبت در مورد یک محصول زیاد باشد، به این معنی است که آن محصول قابل اطمینان بوده و میتواند علاوه بر محافظت از پوست ، زیبایی آرایشی شما را تضمین نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.