مقالات آموزشی آرایشی لگراند

سریع و حرفه ای آرایش کنید!

چگونه سریع و حرفه ای آرایش کنیم - آموزش نکات اساسی آرایش

سریع و حرفه ای آرایش کنید!

آرایشی زیباست که در عین سادگی بتواند جزئیات یک آرایش خوب را به نمایش بگذارد. استفاده حجم بالای لوازم آرایشی علاوه بر اینکه زمان زیادی را صرف میکند ، در بسیاری از موارد آن زیبایی لازم را نیز بوجود نمی آورد.

میکاپ حرفه ای

یکی از دغدغه های خانم ها زمان بر بودن آرایش می باشد و بخصوص اینکه بخواهیم یک آرایش خوب داشته باشیم! در زندگی روزمره که نیازمند حضور در سرکار ، محل خرید و غیره می باشد ، آرایش سریع می تواند بسیار راه گشا باشد. اما چگونه باید آرایش کنیم که علاوه بر زیبایی ، در وقت نیز صرفه جویی کنیم. ما در ادامه نکاتی را به شما آموزش می دهیم که با رعایت آن تا حد بسیار زیادی میتوانید به راحتی آرایشی کرده و در فعالیت های روزمره خود حاضر شوید.

سازماندهی لوازم آرایشی

هنگامی که صبح زود میخواهید سرکار کار بروید یا عصر برای خرید میخواهید آماده شوید و همچنین برای حضور در مهمانی ها با جمله “زود باش عزیزم” آقایان مواجه می شوید، نیازمند مدیریت زمان در آرایش کردن هستید.

ابتدا بهتر است از قبل وسایل آرایشی خود را بصورت مجزا در داخل کشو و یا کیف آرایشتان دسته بندی کنید تا براحتی به آن دسترسی داشته باشید. این کار باعث می شود براحتی بدانید هر محصول دقیقاً کجا قرار گرفته و پیدا کردن و انتخاب آن راحت تر می شود و از سردرگمی در بین تعداد زیادی از لوازم آرایش جلوگیری بعمل می آید.

چگونه یک آرایشگر حرفه ای شویم؟

نکات ضروری هنگام آرایش

ما تلاش میکنیم در داشتن یک آرایش خوب و ساختن یک صورت زیبا به شما کمک نماییم. مهم ترین نکته در هنگام آرایش حول کیفیت محصولات و تکنیک های آرایشی است که با کمترین زمان ، میتوان به نتایج مطلوبی دست پیدا کرد.

چگونه سریع و حرفه ای آرایش کنیم - آرایشی لگراند

آرایش چشم

نکته ای که در آرایش چشم ها وجود دارد نحوه استفاده از سایه ، خط چشم و ریمل است. بهتر است برای مواقعی که از خواب بیدار شده اید و چشم ها پف دارند از سایه های روشن همرنگ پوست استفاده کنید تا چشم ها را طبیعی تر نشان دهند.

اگر اطراف چشم های شما تیره تر می باشد بهتر است قبل از استفاده از سایه های معمولی ، از یک سایه سفید و براق در گوشه های چشم استفاده کنید تا سیاهی های دور چشم را محو نماید.

برای سریع تر آرایش کردن ، زدن دولایه ریمل به مژه ها کافی است و آرایش شما را مطلوب تر می نماید.

هرگز قبل از آرایش ، اطراف چشم های خود را مالش ندهید، زیرا این کار موجب پف کردن چشم ها شده و آرایش کردن را سخت تر می نماید. سعی کنید صورت خود را با آب سرد بشوئید تا پوست اطراف چشم ، التهاب نداشته باشد.

چگونه سریع و حرفه ای آرایش کنیم - آرایشی لگراند

آرایش صورت

قبل از آرایش مقداری کرم مرطوب کننده بروی صورت، گونه ها و پیشانی خود استفاده کنید، این کار باعث آبرسانی و شاداب شدن پوست شده و اجازه می دهد پنکیک و سایر لوازم آرایشی که استفاده میکنید به راحتی بروی پوست کاور شوند.

برای یک آرایش سریع میتوانید کرم پودر یا پنکیک را به مقدار کم استفاده نمایید تا صرفاً لک های صورت بپوشانند. نکته مهمی که در استفاده از کرم پودرها و پنکیک ها وجود دارد ، کیفیت این لوازم آرایشی است.

کرم پودر و پنکیک لگراند به دلیل ساختار با کیفیت خود حتی با مقدار خیلی کم هم پوشانندگی بالایی بروی پوست ایجاد کرده و یک سطح صاف را روی صورت ایجاد میکنند.

استفاده از پنکیک برنز لگراند باعث می شود که سرخی صورت و جای جوش و لک ها خیلی راحت و سریع پوشانده شوند. و نیازی به استفاده حجم بالای کانسیلر و کرم پودر نیست.

آرایش لب

مهم ترین مشخصه ای که باعث می شود یک آرایش بسیار جلوه کند ، نحوه آرایش لب هاست. استفاده از رژهای باکیفیت بخصوص رژ لب جامد لگراند ، باعث می شود که لب های شما بزرگ تر از حالت عادی دیده شده در نتیجه جذابیت بالایی داشته باشد. استفاده از یک رژ لب بدون سرب و پارابن همچون محصولات لگراند باعث می شود پوست لب ، براحتی رژ را جذب خود کرده و نیاز به استفاده از خط لب را مرتفع می نماید. در نتیجه با رعایت این نکته زمان کمتر در آرایش همراه با کیفیت بالا را میتوانید رقم بزنید.

اگر میخواهید دندان هایتان سفید تر به نظر آیند از رژ لب های تیره تر همچون رژ لب شماره 505 لگراند و شماره 509 ، 510 ، 515 ، 516 و غیره استفاده نمایید. رژهایی که برپایه رنگ آبی هستن بیشتر میتوانند دندان های شما را سفید تر نمایش دهند. این رژها میتوانند لبخند شما را زیباتر و آرایشتان را جذاب تر نمایند.

چگونه سریع و حرفه ای آرایش کنیم - آرایشی لگراند

آرایش خط چشم

برای پلک های بالایی چشم حتما خط چشم مشکی و یا تیره استفاده نماید تا مرز چشم ها مشخص شده و نمود آن در قسمت پایینی سایه بیشتر شود. برای قسمت پایینی چشم از خط چشم های روشن تر مانند قهوه ای تیره استفاده نمایید. یا اگر از خط چشم تیره استفاده میکنید فقط قسمت بیرونی چشم را بکشید تا چشم های شما درشت تر دیده شوند. حتما هردوتا خط چشم بالایی و پایینی را به هم بچسبانید.

 

این نکته را به یاد داشته باشید که استفاده از مداد برای قسمت پایینی چشم باعث می شود که چشم ها ریزتر به نظر آیند.

چگونه سریع و حرفه ای آرایش کنیم - آرایشی لگراند
چگونه سریع و حرفه ای آرایش کنیم - آرایشی لگراند | آموزش نکات اساسی آرایش

آرایش گونه

برای اینکه گونه های شما ظاهر بهتری در آرایش داشته باشند بهتر است مقدار بیشتری نسبت به کرم پودر و پنکیک، از گونه ها تا نزدیکی رویش موها پخش کنید این حجم بیشتر علاوه بر اینکه موجب طبیعی تر شدن گونه ها شده باعث برجسته نشان دادن گونه ها نیز می شوند. بعد با رنگ صورتی روشن روی سیب گونه ها بمالید. برای یک اثر دراماتیک بر بالای گونه ها سه نقطه با سایه چشم سفید براق بگذارید و بعد به آرامی آنها را پخش کنید؛ حالا از داشتن گونه های برجسته و زیبا لذت ببرید.

چگونه سریع و حرفه ای آرایش کنیم - آرایشی لگراند

اگر به همه موارد بالا چاشنی دقت و ظرافت را اضافه نمایید می توانید یک آرایش سریع و حرفه ای داشته باشید که علاوه بر مدیریت زمان ، زیبایی خود را به رخ همگان بکشید.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی لگراند با عرضه محصولات با کیفیت، در تلاش است تا شما یک زیبایی منحصر به فرد را تجربه نمایید.

 

با محصولات آرایشی لگراند، حرفه ای آرایش کن !

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.